2015年6月26日 星期五

瑞士意大利湖光名城自由行第八天: 米蘭, Castello Sforzesco 斯福爾扎城堡

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭
由琉森去米蘭, 到埗時已經差唔多6點。我地酒店就係中央火車站附近約五至十分鐘路程。我地係中央火車站入面既電訊商買左上網電話卡, 再訂定去威尼斯既車票之後就去酒店。
今晚住Best Western, 位置好, 房間亦新淨。
今晚就係酒店樓下既快餐食晚飯。

都有意外驚喜! 義大利人真係浪漫, pizza都要係心形, 仲要好好味。


第二日我地就係米蘭市觀光第一站係斯福爾托城堡。
Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭
城堡係米蘭佔地最廣的建築。廣場好大, 除左城牆外, 有中庭, 有護城河, 城堡, 堡壘。
Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭廣場
Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭
中庭
Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭
Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭

Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭
城門外有好多黑人想送手繩比人, 要避開佢地, 唔知佢地有乜野企圖。
Castello Sforzesco, 斯福爾扎城堡, 意大利, 米蘭
之後我地去左收藏名畫"最後的晚餐"既感恩聖母教堂。名畫係係教堂一個餐廳入面。每日限人數參觀。如果想睇要一早係到國外訂定票, 票好搶手。
恩寵聖母, 米蘭, Convent of Santa Maria
之後我地就搭地鐵去Duomo站, 米蘭大教堂的位置。首先係係米芝蓮餐廳hyatt hotel 既Vun食午餐。


米蘭, Milan, Vun
米蘭, Milan, Vun
米蘭, Milan, Vun
菜式賣相精緻, 味道清新。
米蘭, Milan, Vun
米蘭, Milan, Vun
米蘭, Milan, Vun
米蘭, Milan, Vun
美味甜品係用西瓜製成。西瓜加雪糕, 係炎炎夏日, 消暑一流。
米蘭, Milan, Vun
呢味甜品就係咖啡味, 都好好味。
米蘭, Milan, Vun
食完午餐, 最後緊係唔少得Petit Four。
米蘭, Milan, Vun
享受左呢一餐美味的午餐, 儲夠力之後, 我地就去左附近嘅米蘭大教堂, 二世迴廊觀光。

上一頁

下一頁


瑞士意大利湖光名城自由行行程概覽

我的Facebook專頁: https://www.facebook.com/SeaLandSkyWorldTravel



沒有留言 :

張貼留言