2015年6月9日 星期二

名古屋高山白川鄉櫻花飄雪自由行第3天: 高山朝巿, 高山城下町, 江户前松喜壽司



今朝去高山朝市同高山城下町, 中午就去白川鄉, 尋日已經係巴士站用昇龍道高速巴士車票訂好來回車票。
紫格: 酒店, 橙格: 高山宮川朝市
黃格: 高山城下町 (上三之町), 綠格: 高山陣屋
高山朝巿
由酒店行去高山朝市約十分鐘。 

高山朝巿
高山朝市係日本三大朝市之一, 有疏果,各類食品, 手信賣。




我地一路行一路食, 食到好飽。飛弹牛餅, 即叫即整, 熱辣辣, 好好味。
高山朝巿
高山朝巿        高山朝巿                                                 
飛弹牛飽
高山朝巿

高山朝巿
行完高山朝市再行前少少就到高山城下町, 上三之町。高山又叫小京都, 就係因為呢d古老建築。
                                                   
高山城下町. 高山上三之町                                                     高山城下町. 高山上三之町
   

高山城下町. 高山上三之町
保存咗古老既日式建築。好完整, 街就唔係好長。巿內其他地方都有類似建築, 呢條街就集中d。
高山城下町. 高山上三之町

高山城下町. 高山上三之町高山城下町. 高山上三之町   

有條水道係門前流過好特别。
高山城下町. 高山上三之町
宜家主要做旅遊, 有手信店, 食店等。

高山城下町. 高山上三之町
有飛弹牛壽司賣, 分唔同級數, 有塊蝦餅係底, 都幾好味。雖然都係丸明好味d。
高山城下町. 高山上三之町
高山城下町. 高山上三之町
呢間茶乃芽cafe賣綠茶雪糕,咖啡等, 都好味。

高山城下町. 高山上三之町高山城下町. 高山上三之町

高山城下町. 高山上三之町
行到街尾轉左入下條街有間食飛彈牛朴葉味噌燒, 壽樂久飛彈牛朴葉味噌燒, 係上二之町 (約黃星位置)。。雖然已經係街邊食到好飽, 但都覺得d牛好好味。味噌濃郁, 香口, 牛好好味。吉列牛都好味, 我就鍾意味噌燒多d。個炭爐都好得意。
 食完就行過條橋去高山陣屋, 沿路見到遊客坐人力車。

陣屋即係古時嘅衙門, 我地係係門囗影咗相就行去巴士站。




行去巴士站途中咁啱經過郵站, 我地就買咗係岐阜先買嘅合掌屋明信片!
巴士站附近有好多手信舖, 我地行咗陣夠鐘就坐巴士去白川鄉。
今晚去咗食江户前松喜壽司。佢生意勁好, 尋晚去過冇位要訂今晚。
係國分寺附近
地址: 1 Chome-40 Sowamachi

江戶前松喜sushi 



由於餐牌全部都係日文既關係, 唔識叫。我地跟旅遊書叫左一個套餐,有湯,有八件壽司,有飛彈牛,有甜品。
江戶前松喜sushi
江戶前松喜sushi
拖羅好好味,我地研究個價錢都好抵,比香港平好多,所以就再叫左拖羅同帶子食。飛彈牛就冇丸明同朴葉燒d牛咁好味。
江戶前松喜sushi
高山物價比名古屋低, d牛真係好抵食, 價廉物美。
今晚就去左日式溫泉, 開到零晨一點, 溫泉設施都好好。

沒有留言 :

張貼留言