2015年6月9日 星期二

名古屋高山白川鄉櫻花飄雪自由行第3天: 白川鄉


終於嚟到行程的重點, 期待已久嘅白川鄉!仲有雪!真係意外驚喜!
藍格: 觀景臺, 紅格: 和田家, 綠格: 往觀景臺巴士站, 黃格: 濃飛巴士站, 紫格: 野外博物館, 合掌造民家園
我沿橙線行 (部分)
落咗巴士,行過呢條橋就會正式去到世界文化遺產白川鄉既村落(粉紅線)。
河面而家冇乜水

白川鄉嘅大街, 雪已經開始溶緊。係大街中間有個巴士站搭車上觀景臺, 大約五分鐘車程, 班次都好密。

觀景臺望落可以睇到白川鄉全景。依家主要都被白雪覆蓋, 好靚! 合掌屋好特別, 好似聖誕卡入面既小屋。
影完相我地就搭返巴士落去大街, 準備係白川鄉逛一圈。
係下面望返上觀景臺。

我地去咗最大既合掌屋和田家, 要除鞋入去參觀, 約幾百yen。

係和田家2樓望出去既景色。
冇得行上頂樓, 就咁伸個相機上去影左幅相。

 行出和田家我地就沿著小溪行去白川鄉其他嘅合掌屋。
有各個大細嘅合掌屋, 有d有田係門口。
斜斜既屋頂係俾雪滑落, 防止屋頂倒塌。


差唔多時間我地就行返出巴士站。巴士站後面有一個野外博物館, 合掌造民家園, 付費參觀, 由於時間既關係,我地就冇入去。

呢度真係有人住, 係一個living village, 年代久遠又美麗, 襯上
雪景更加漂涼, 非常值得一遊!



名古屋高山白川鄉櫻花飄雪自由行行程概覽

名古屋高山白川鄉: 手信, 名物

名古屋人氣食品

高山人氣食品

我的Facebook專頁: https://www.facebook.com/SeaLandSkyWorldTravel



沒有留言 :

張貼留言