2015年6月26日 星期五

瑞士意大利湖光名城自由行第五天: Grindelwald 格林德瓦, Interlaken 因特拉肯

Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行
我地由少女峰落返去因特拉肯路線同今早不同, 經Grindelwald。Grindelwald係一個漂亮的山中小鎮, 火車站的景色已經咁靚! 可以望到雪山綠草小屋。
Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行
小鎮上亦都有好多賣手信既鋪頭。
Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行

Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行
風景優美, 有人係到玩滑翔傘
Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行
Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行
再坐車去因特拉肯
Grindelwald, 格林德瓦, 瑞士, 自由行
因特拉肯定係比較大的鎮, 係瑞士嘅旅遊重鎮。但亦保持小鎮風貌, 有一條主要大街, 兩旁就是商鋪, 主要賣手信, 食物。
瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯
Interlaken Ost 火車站 (往返少女峰的車站)係東邊, 我地住係西邊Interlaken West。我地就慢慢由東邊行到酒店, 大約20分鐘。沿路建築物都好靚
瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯
因特拉肯亦係玩滑翔傘既熱門地點, 有一片大草坪以供降落, 草坪邊就有滑翔傘公司街站。因為時間緊迫, 我地就冇玩。
瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯
因特拉肯周邊風景咁靚, 玩滑翔傘景觀一定非常好
瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯


沿途有各式各樣的鋪頭瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯


我地今晚去左Zum Baren食瑞士地道菜, 係tripadvisor揾到既餐廳, 味道好好。我地5月去瑞士, 唔係旅遊旺季。因特拉肯的餐廳同策馬特一樣, 有d餐廳一個禮拜只係開三四日, 有d想食既餐廳食唔到。瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯, Zum Baren
瑞士名菜芝士火鍋
瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯, Zum Baren
煎薯餅
瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯, Zum Baren瑞士, 自由行, Interlaken 因特拉肯, Zum Baren


我地既酒店Hotel Continental Central (3 star) 係因特拉肯西站對面, 過一條河就係, 位置一流。酒店外形古雅, 房就有一點舊, 但整體來講都ok。
Hotel central continentalHotel central continental

酒店露臺望出去的景色Hotel central continental

Hotel central continental

上一頁

下一頁


瑞士意大利湖光名城自由行行程概覽

我的Facebook專頁: https://www.facebook.com/SeaLandSkyWorldTravel

沒有留言 :

張貼留言