2015年5月20日 星期三

紐西蘭自駕遊~星河湖鏡之旅: Oamaru


Moeraki Boulders 大圓石係Oamaru同坦尼丁之間。佢係一個有好多舊圓形大石係沙灘上面嘅地方。大石因海浪撞擊造成光滑表面。去到的時候係潮漲好多大石俾水掩没我地亦都唔敢行得太近加上有
落雨天陰陰沉沉我地逗留左一陣就走左。
                      Oamura Moeraki Boulders

Oamura Moeraki Boulders

我地去時比較晏平時要入去睇要比少少錢我地去時收錢嘅地方已經關咗門。
                    Oamura Moeraki Boulders
Oamura出名睇藍眼企鵝。企鵝大朝早就會有係沙灘附近既屋企出海然後傍晚時分就會上返沙灘返去自己屋企。可以見到屋企鵝上水行沙灘返上沙灘附近屋企既情況。之前係澳洲墨爾本Philips Island睇過好得意。oamura都應該係類似但似乎歸無就係澳洲咁大規模。公司職員話果日有十隻企鵝左右四月其中一個最少嘅月份。我見網上話有時可以有成百隻。我地去到的時候過左六點鐘入場blue penguin colony睇企鵝的時間所以我就係blue penguin colony停車場度睇下會唔㑹見到企鵝。結果都見到一隻企鵝一閃即逝番屋企。
Oamura 企鵝, Blue penguin colony
第二朝10AM我地就去左blue penguin colony睇下有冇企鵝睇但係公司話俾我地聽企鵝六點半已經出晒海。今日就冇得睇啦。日頭去會免費俾人上大看台參觀。如果夜晚去就俾錢入大看台坐,睇企鵝上海灘返屋企。有貴位, 有平位, 有d可以跟著企鵝返屋企。夜晚睇好d因為企鵝會正面向住你。

Oamura 企鵝, Blue penguin colony

                           Oamura 企鵝, Blue penguin colony
我地就去左一個半山嘅地方睇返去市中心的景色太陽照射下海面金光閃閃有好多船係度培襯影相好靚。

Oamaru

Oamaru

Oamaru
之後我地就去左市中心參觀。市中心唔係好大有古老的建築包括教堂有個好小型的博物館我地下左陣就啟程去下個地方。
                                    Oamaru

                                    Oamaru
上一頁 (Dunedin)

紐西蘭星河湖鏡之旅 . 南北島自駕遊行程概覽 Itinerary

紐西蘭南北島自駕遊交通活動實用資訊, 有用網站
紐西蘭南北島自駕遊~租車, 駕駛需知, 實用安全資訊

沒有留言 :

張貼留言