2015年5月4日 星期一

北歐極光冰雪自由行 Day 1-2: 丹麥~哥本哈根


到達哥本哈根! 乘Finnair, 航程由香港經赫爾辛基往哥本哈根, 約13小時。
  • 北歐果然是冰雪國度。一抵步便漫天飛雪, 真的像畫畫的冰符號。

先在機場(Terminal 3)Visitor Center買Copenhagen Card, 張卡包往機場交通和好多個旅遊點, 如Frederiksborg Slot費德烈城堡, 圓塔, Rosenborg玫瑰宮, 分24, 48, 72, 120小時, 都划算。

 由機場去市區搭火車約15分鐘So many 行李緊係放低先, 酒店City Hotel Nebo係Kobenhavn H (即係哥本哈根火車總站) 5分鐘步程之內。
通常我都簡近火車總站的酒店。因為晤駛再轉車, 好多時歐洲火車站無電梯, 搬行李麻煩, 二來亦減省時間,尤其今次行程緊迫。 人生路不熟, Googlemap 看了地圖和衛星圖後, 再用街景服務模擬行一次, 就萬無一失了! 拎住行李真係唔想行錯路。
t
copenhagen, 哥本哈根, map, 地圖

copenhagen, 哥本哈根, map, 地圖
係火車站食完漢堡包, 第一站是Frederiksborg Slot費德烈城堡
城堡係郊區大約 45 minutes 火車在轉巴士。哥本哈根城市交通資訊網站功能龐大, 資料極為豐富, 勁到難以置信。輸入出發地和目的地後, 網站可以找到交通工具 (e.g. 火車轉地鐵), 時間表, 轉車步行時間, 行車時間, 還有interactive地圖! 同香港每種交通工具分開哂好用好多!

以下係用網站search出來:
S-train line E to Hillerød
Local bus from the station:
301 (direction: Ullerød)

302 (direction: Sophienlund)
copenhagen, 哥本哈根, transport to Frederiksborg
copenhagen, 哥本哈根, transport to Frederiksborg

Frederiksborg Slot費德烈城堡
費德烈城堡是北區現存最漂亮的文藝復興風格建築。城堡建於1625年, 有60多個廳堂。費德烈城堡有丹麥的凡爾賽宮之稱, 可想而知是很漂亮的。城堡內部裝璜很華麗。
copenhagen, 哥本哈根, Frederiksborg, 費德烈城堡
城堡唔係今次旅遊重點, 但費德烈城堡都係有名景點緊係要來, 人不多, 通白金漢宮果d比人少很多。城堡都好華麗。行一陣才到巴士站, 沿途還見到好多野鴨在已結冰的湖面上。鴨毛真係咁保暖?? 去歐洲city都係夏天好, 日光長, 無咁凍。不過冬天都有氣氛。
copenhagen, 哥本哈根, Frederiksborg, 費德烈城堡
Round Tower圓塔
Busses – 5A-6A-150S-350S
Metro and Train - Nørreport station
番到市區已經黃昏, 大部份要入場的已關。上圓塔可以欣賞哥本哈根全景, 登高遠望景致實好啦。
Round Tower圓塔
copenhagen, 哥本哈根, round tower, 圓塔
哥本哈根, Frederiksborg, 費德烈城堡費德烈城堡
  • Day 2: 丹麥~哥本哈根
哥本哈根最出名的景點一定係 Mermaid美人魚像 (Metro Osterport站 或1A巴士)
美人魚像Metro或巴士落車後都要行。佢係卡斯特雷特要塞Kastellet 入面, 
指示不清晰, 有d行錯路。旅遊巴就可去到美人魚像前。影完到始一遊相就去玫瑰宮。


美人魚像
copenhagen, 哥本哈根, 美人魚像copenhagen, 哥本哈根, 美人魚像
copenhagen, 哥本哈根, map, 地圖
美人魚去玫瑰宮話近唔近話遠唔遠, 出卡斯特雷特要塞一定只有行, 邊行變看有無 1A 巴士。再轉11A巴士。

Rosenborg 玫瑰宮
中午就關, 記得check opening hours
copenhagen, 哥本哈根, 玫瑰宮, Rosenborg
林堡Amalienborg, 衛兵換班
阿馬林堡是丹麥王室的冬宮, 包括4座古典宮殿。在這裏可以看丹麥衛兵換班, 大鑼大鼓的衛兵步操, 氣勃勃。

記得check時間
copenhagen, 哥本哈根, 阿摩林堡, Amalienborg, 衛兵換班
copenhagen, 哥本哈根, 阿摩林堡, Amalienborg, 衛兵換班
衛兵換班 Video

之後去新港運河徒步區Nyhavn, 有時間可搭Canal tour, 可惜唔夠時間


新港運河徒步區Nyhavn
新港是哥本哈根地標性景點, 運河兩岸留著十七世紀色彩繽紛的店鋪, 在冬天看上去分外搶眼。
copenhagen, 哥本哈根, 新港運河, Nyhavn
係新港食埋lunch 就去Christiansborg基斯汀堡 Royal Reception Rooms, 搭1A巴士
以下巴士都經: 1A, 2A, 6A, 15, 26, 29, 40, 66, 65E, 350S
Metro: Kongens Nytorv Station or Nørreport Station
Royal Reception Rooms 雖然唔多, 但靚, 值得去。
Christiansborg基斯汀堡 Royal Reception Rooms
因為晚機去奧斯陸, 不能離city太遠, 有少少時間就去左main shopping street: Stroget street, 買下手信。
丹麥國際知名品牌有LEGO, 係Stroget street就有一間大LEGO鋪。款式多不勝數, 仲有人一樣高的LEGO公仔。
copenhagen, lego
瘋魔香港的Pandora亦係源自哥本哈根。係機場都見到Pandora店, 不過就無買啦。

2 則留言 :

  1. hi! 想請教你是什麼時候去的?
    冬天會不會很多啇店/食店關門的?
    thx!

    回覆刪除
  2. 我是1月尾去到2月中去的, 我去的時候商店有開的

    回覆刪除