2015年5月20日 星期三

紐西蘭自駕遊~星河湖鏡之旅: 魔戒拍攝地 Glenorchy

Glenorchy係我第二次去紐西蘭,淨南島自駕遊既時候去既 (淨南島自駕遊既行程)。Glenorchy係拍攝魔戒的地方, 劇中既Misty Mountain 同 白巫師既Isengard 都係係呢到取景。有好多其他電影都係係呢到取景, 可見風景一定係好優美。可惜天公不做美, 落雨。
Glenorchy, high country horses, 魔戒拍攝地, 騎馬
Glenorchy有好多活動, 包括好多魔戒團。我地一早安排左騎2-3小時馬。經www.bookme.co.nz 有折扣。店家High Country Horses 都好好, 見落雨問我地想唔想退錢。我地見唔係好大雨就繼續騎。之後果兩日既團到已經滿左。呢度應該比Lake Tekapo多遊客, 價錢都貴d。
 裝備充足, 有頭盔, 雨樓同埋水鞋, 唔驚整污糟或整花自己的衫。

團會經過石灘, 河谷, 密林, 一路望住拍魔戒既雪山。

仲會騎馬過河, 真係未試過。馬亦都好乖, 一隻跟一隻, 如果你係導遊後面, 前果幾隻, 基本上唔洗點樣馬都已經自己行。後面既馬就要控制下, 都好簡單。經過密林會見到好多乾左既植物, 導遊話如果係十一月春天的時候, 會遍地, 一定好靚。

風景好靚, 有黃葉樹, 雪山, 河。雖然沒陽光, 但都有好處就係唔晒, 感覺好舒服。呢兩個就係導遊。
馬都係好鍾意食野, 會不停想吃草。導遊話唔好比馬食, 要拉走馬個頭。因為有第一次後就有第二次, 會麻煩d。當然要唔比食都唔係次次成功。

上一頁 (Auckland) 

紐西蘭星河湖鏡之旅 . 南北島自駕遊行程概覽 Itinerary

紐西蘭南北島自駕遊交通活動實用資訊, 有用網站
紐西蘭南北島自駕遊~租車, 駕駛需知, 實用安全資訊

我的Facebook專頁: https://www.facebook.com/SeaLandSkyWorldTravel


沒有留言 :

張貼留言