2015年5月21日 星期四

紐西蘭自駕遊~星河湖鏡之旅第4天: Hanggliding, Cromwell, 水果鎮, Lake Hayes, Lake Wanaka, High Country Salmon

New Zealand, Lake Hayes
皇后鎮有好多極限活動,笨豬跳太過刺激,我地選擇左hanggliding,貪佢係香港都冇得玩。我地跟Sky Trek
同其他活動一樣都要簽生死狀,但佢張生死狀高科技好多,係用平板簽架。
之後公司就將我地由皇后鎮車去Coroner peak,約15分鐘路程。我地就係山上面等,要有多d風先可以跳落去起飛。好期待呀!
Queenstown, hang gliding, sky trek, coronet peak
Hanggliding用嘅傘
Queenstown, hang gliding, sky trek, coronet peak
教練會指示我地點樣起飛。一夠風我地就跑落山涯跳出去。
起飛啦,教練會控制速度,下墮速度緩慢,一d都唔驚,天氣好好, 係天空度周圍望心曠神怡。
Queenstown, hang gliding, sky trek, coronet peak
降落既地方, 有人玩Paragliding
Queenstown, hang gliding, sky trek, coronet peak
Queenstown, hang gliding, sky trek, coronet peak
會有一個攝錄鏡頭一路影住我地。我地都買左,以下係其中濃縮的片段:
我地終於要離開漂亮的皇后鎮, 出發去南島其他地方。
離開皇后鎮約十五分鐘經過一個唔出名但係好靚嘅湖,即刻停低影相。原來個湖叫Lake Hayes。紐西蘭咁多個湖呢個最靚,有雪山,有倒影,有黃葉樹,湖水清澈,非常靚。應該要朝早至中午先會見到倒影。試過黃昏經過,差好遠。
New Zealand, Lake Hayes
New Zealand, Lake Hayes
New Zealand, Lake Hayes
                     New Zealand, Lake Hayes
沿住湖一路向前行就會見到呢一個境
湖水好平靜,倒影清晰,真係好靚
New Zealand, Lake Hayes
New Zealand, Lake Hayes
New Zealand, Lake Hayes
New Zealand, Lake Hayes
由Queenstown 去Lake Wanaka有兩條路,一條係山路,經Condrona Range, 另一條係平坦d既高速公路,會途經水果鎮Cromwell。
 經Condrona Range
經水果鎮Cromwell
山路比較多上斜落斜,除咗有ㄧ個高點望番轉頭外,風景都唔算特出。
 
 我兩條都行過,如果來回可以一次行一條,如果是行一次就覺得經Cromwell好d,雖然有少少兜路。
Cromwell, new zealand, 水果鎮
Queenstown 去Cromwell 約50分鐘。Cromwell 有好多水果樹,有d仲可以買
Cromwell, new zealand, 水果鎮
Cromwell, new zealand, 水果鎮
路邊有水果店

                     Cromwell, new zealand, 水果鎮
沿途仲有呢一片金黃色好高大的樹,非常整齊,好靚
Cromwell, new zealand, 水果鎮
Cromwell, new zealand, 水果鎮

Cromwell嘅地標
                        Cromwell, new zealand, 水果鎮
行多35分鐘就到Puzzling World。我地冇入去,只係係出面d得意屋度影相
New Zealand, Puzzling World
New Zealand, Puzzling World
New Zealand, Puzzling World
Lake Wanaka 係附近,江湖好大,冇lake Hayes咁集中。湖對面有好多舖頭食肆,仲有大型超級市場,算係比較大嘅鎮。
Lake Wanaka, New Zealand
又有好高的金黃色樹,成排成排咁
                         Lake Wanaka, New Zealand
Lake Wanaka, New Zealand
由Lake Wanaka去Lake Tekapo需要3個鐘,我地都要把握時間趕路。差唔多去到Lake Tekapo會經過三文魚場High Country Salmon。
High Country Salmon, New Zealand
High Country Salmon, New Zealand
High Country Salmon, New Zealand
去到已經係黃昏時段,可以買三文魚,有刺身,但切得唔係好靚。有一條一條原隻三文魚,但要自己起皮去骨,如果新鮮都可以當刺生身吃,要問個店員得唔得。仲有d切好包好左一舊舊嘅煙三文魚, 都好好味。原條三文魚最抵,雖然麻煩,但係我地今晚有廚房,所以就買左一條返去煮。好新鮮。
High Country Salmon, New Zealand
三文魚場仲有得免費餵三文魚,都幾好玩。
High Country Salmon, New Zealand

紐西蘭星河湖鏡之旅 . 南北島自駕遊行程概覽 Itinerary

紐西蘭南北島自駕遊交通活動實用資訊, 有用網站
紐西蘭南北島自駕遊~租車, 駕駛需知, 實用安全資訊




沒有留言 :

張貼留言