2015年5月21日 星期四

紐西蘭自駕遊~星河湖鏡之旅第4-5天:與星星銀河相遇! (Lake Tekapo Mount Cook)

Lake Tekapo 係世界數一數二觀星地。佢同Mount Cook被命名為Dark Reserve。抬頭一望,肉眼已經可以見到滿天繁星,璀璨銀河。係香港完全想像唔到星空可以咁靚。
  Lake Tekapo Galaxy, milky way, 銀河, 星空, 特卡波湖
入夜後有好多中國人係牧羊人教堂前面影銀河。如果夜晚去盡量唔好係教堂前面行,因為會不停俾人叫你熄電筒。最好用d紅色玻璃紙貼住電筒將白光變成紅光。
牧羊人教堂附近嘅牧羊狗銅像

Lake Tekapo Galaxy, milky way, 銀河, 星空, 特卡波湖

酒店外已經可以影到咁靚的星空銀河
係Mount Cook影銀河就冇咁多人,周圍漆黑一片,伸手不見五指。銀河ㄧ樣咁靚, 同雪山互相輝映。


要影銀河記住帶多件衫,因為夜晚好凍,都要著羊毛襪,因為隻腳都好凍。

這麼漂亮的星空當然要拍星軌/星流跡

紐西蘭最獨一無二就是肉眼也能看見的漂亮銀河, 以下影片包含此旅程最精彩漂亮的星空, 流星, 移動銀河, 星軌, 星流跡:

上一頁

紐西蘭星河湖鏡之旅 . 南北島自駕遊行程概覽 Itinerary

紐西蘭南北島自駕遊交通活動實用資訊, 有用網站
紐西蘭南北島自駕遊~租車, 駕駛需知, 實用安全資訊

星流跡, 隔時, timelapse拍攝技巧

3 則留言 :

  1. 很美麗的銀河! 很幸福啊! 我與家人會在年底去, 到時不知道是否看到如此美麗的星空. 銀河是否一年內都可以看到呢? 還是分季節的?

    回覆刪除
  2. 是分季節的, 我是五月看到的, 年底就不清楚呀。

    回覆刪除