2015年5月4日 星期一

北歐極光冰雪自由行 Day 7: 終於見到北極光@瑞典阿比斯庫 Abisko!

Abisko Turiststation 最重要係北極光, 酒店每日都會張貼當天天氣資訊, 用呢個網: www.yr.no, 最準。只有呢個網話今晚有2小時天清, 天清係最重要因素, 因北極光係係雲層後, 要極天清, 極光活躍度反而是其次, 想知更多極光資料請看: 極光資料

掙扎一輪決定博一博放棄Kiruna 行程同酒店係Abisko留多一天。即刻book定 4am 的士由Abisko直接往Kiruna機場 (我地聽日0655 機去斯德哥爾摩)。

懷住忐忑不安的心情係lobby (好彩有好多common area, 有沙發, 唔多人, 留成日都唔覺眼。有luggage store room。)整個下午都多雲仲有雪........

無所事事成日, 終於夜晚了, 天果然清了一點, 我地天黑無耐就去湖食風, 行落去時有樹擋住, 有北極光都唔會有好角度, 闊視野, 所以要落定去等。

開定相機連續拍攝因相片能早一步顯示肉眼唔到既極光, 拍攝技巧請看: 
如何拍攝北極光
看北極光慢慢出現......

皇天不負有心人! 極光終於出現了!!!
Abisko aurora, northern light, 北極光, 阿比斯庫
Abisko aurora, northern light, 北極光, 阿比斯庫
由相機微微慢慢舞動到清晰既綠光躍動, 終於明白點解叫dancing aurora。嘆為觀止。我當晚係Abisko見到的北極光 timelapse video (和行程其他亮點):
                                 
阿比斯庫北極光 Abisko aurora northern light
阿比斯庫北極光 Abisko aurora northern light
阿比斯庫北極光 Abisko aurora northern light
 
阿比斯庫北極光 Abisko aurora northern light
阿比斯庫北極光 Abisko aurora northern light
阿比斯庫北極光 Abisko aurora northern light
著雲飄過黎直到把極光完全遮蓋。Today's show is over...
Mission completed!! Yeah!!
仲有果晚既星流跡...
我地係湖遇到兩個香港人, 地好好彩第一晚已到, 地住share bathroom果邊, 話我地知無鎖, 有得沖涼煮食,仲有幾個鐘我地就拎埋行李過果邊hea。

沒有留言 :

張貼留言