2015年7月8日 星期三

東南歐克羅地亞仙樂瀑布自由行第六天: 捷克克姆洛夫 Krumlov, Ceske Budejovice 布傑約維采


捷克, 克姆洛夫, Krumlov
古姆洛夫有一條漂亮的河。我地今日就係河上泛舟。我地行去河邊一間有船出租的鋪頭, 租左2個小時船。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
公司會將我地車去河既上游, 即地圖右上角, 然後我地就划船回古城。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
我地就係划這種船。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
我地4月去克姆洛夫, 河有位置水位唔夠高, 有一個位要落船搬過河再繼續划。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
水㳘唔急, 基本上好安全, 唔太刺激。一路兩邊風景優美。最漂亮就係岩岩開始入古城的這個位置, 河水表面平靜, 倒映著兩旁既漂亮建築物和茂密樹木, 非常靚。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, rafting, 漂流, 划船
之後我地再係古城行古城廣場有小攤檔擺賣
捷克, 克姆洛夫, Krumlov
我地再行去Hotel Perigrin, Hotel Ruze附近
Hotel Ruze是克姆洛夫有名的酒店,有四百年歷史, 沿路的建築物都好漂亮, 古色古香。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, Ruze Hotel
捷克, 克姆洛夫, Krumlov, hotel ruze
可以由另外一個角度看城堡
捷克, 克姆洛夫, Krumlov
可以悠閑地坐低欣賞附近的景色。
捷克, 克姆洛夫, Krumlov
捷克, 克姆洛夫, Krumlov捷克, 克姆洛夫, Krumlov
過了中午時分我地就去左距離克姆洛夫約半小時車程嘅布傑約維採 Ceske Budejovice, 搭巴士前往。

由布傑約維採巴士站行去中央廣場約20分鐘。布傑約維採系13世紀貿易都市, 宜家就有Budweiser啤酒釀製廠。
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采布傑約維採亦係一個古色古香的城市 所有建築物都好漂亮, 有不同款式屋頂。
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采, 廣場, Premysl Otakar II Square
中央廣場 Premysl Otakar II Square捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采, 廣場, Premysl Otakar II Square
中央廣場有噴泉
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采, 廣場, Premysl Otakar II Square
聖尼可拉教堂 Cathedral of St. Nicholas, 黑塔
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采, 廣場, Premysl Otakar II Square
                                                                   布政廳
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采, 廣場, Premysl Otakar II Square 捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采, 廣場, Premysl Otakar II Square
街頭有銅製藝術品, 好有趣。
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采
離開古城, 高傑約維採都係一個漂亮的城市。古城外有一條河。
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采
捷克, Ceske Budejovice, 布傑約維采
當地人在河畔踏單車, 感覺優遊。

東南歐克羅地亞仙樂瀑布之旅行程概覽

我的Facebook專頁: https://www.facebook.com/SeaLandSkyWorldTravel

沒有留言 :

張貼留言