2015年6月26日 星期五

瑞士意大利湖光名城自由行第十一天: Pisa 比薩, Cinque Terre 五漁村

今日我地去比薩同五漁村, 另一個名係五鄉地。由遊佛羅倫斯出發, 小小趕既情況之下都可以一日完成以下兩個景點。
首先搭火車去到比薩站, 約一小時。由火車站行大約十至十五分鐘去到比薩斜塔。
比薩, pisa比薩, pisa
比薩斜塔真係幾斜, 都唔倒下真係有點不可思議。現在已經加固, 所以可以行上塔頂參觀。
比薩, pisa
隔離有主教堂, 另一邊的洗禮堂亦都很漂亮

比薩, pisa

比薩, pisa
主教堂入面有好多個根石柱支撐
亦有少量的濕壁畫
比薩, pisa
比薩斜塔外邊有好多手信攤檔
之後我地就搭火車去到La Spezia站 (約一小時)。係La Spezia轉火車去五漁村。係La Spezia已經有五漁村既遊客中心, 可以買能夠無限次搭穿梭五條魚村之間既火車票。
由於時間關係, 我地唔能夠去五個村, 我地就揀左其中三個漁村: Vernazza, Manrola, Riomaggiore。
五漁村非常漂亮, 有時間其實慢慢玩一日都冇問題。
Vernazza
Vernazza, Cinque Terre, 五漁村
去五漁村一定要行上高地往落村, 先至可以見到個美麗海岸, 真係非常漂亮。魚村都可以咁靚, 真係嘆為觀止。
Vernazza, Cinque Terre, 五漁村
魚村屋色彩繽紛, 雖然無威尼斯布拉諾島那麼色彩繽紛, 但係已經可以令畫面非常漂亮。
Vernazza, Cinque Terre, 五漁村
五漁村入面既街道都係好似小鎮咁樣, 窄窄的。

Manrola
之後我地就搭昆d往返五漁村既火車, 沿著海岸行走去Manrola。風光明媚非常優美。


manrola, Cinque Terre, 五漁村
呢條村亦都係有好靚的海岸線, 由高點望落去景色一絕
manrola, Cinque Terre, 五漁村
manrola, Cinque Terre, 五漁村
有好多當地人係到曬太陽
manrola, Cinque Terre, 五漁村
漫步魚村, 逛逛商鋪, 時間好快過
manrola, Cinque Terre, 五漁村
manrola, Cinque Terre, 五漁村
好靚既陶瓷
manrola, Cinque Terre, 五漁村
係Manrola呢條村可以行愛之路去下一條村Riomaggiore (約20分鐘)。但係我地點月左右去條路封左, 所以就冇得行呢一條有優美海岸的小路。
Riomaggiore
要睇清楚火車時間, 我地時間緊迫, 怕走火車, 所以第三條村的時間就多左少少。
Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村
由於係魚村, 有好多路邊的小檔賣炸海鮮
Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村

Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村
呢條村的小屋都係色彩繽紛
Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村
臨海沿山而建的小屋
Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村
有好多船隻可以出海
Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村

Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村

Riomaggiore, Cinque Terre, 五漁村
雖然行色匆匆, 但係我五漁村係意大利之中其中一個我最鍾意嘅景點。如果有時間慢慢行, 坐低食飯欣賞海岸景色就更好了。

上一頁

下一頁


瑞士意大利湖光名城自由行行程概覽


沒有留言 :

張貼留言